شما اینجا هستید

اخبار گنبد » ۹ دی، حماسه خودجوش مردم ایران در دفاع از نظام و ولایت بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام روح الله رجنی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گنبدکاووس افزود: دشمنان انقلاب اسلامی قبل از انتخابات ۱۳۸۸، فتنه براندازی نظام را طراحی کرده بودند که با الطاف الهی، خردمندی رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت مردم این فتنه پیچیده خنثی شد.

وی با قدردانی از حضور همیشه در صحنه ملت ایران اضافه کرد: خداوند هم در قرآن وعده داده که اگر دین اسلام را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام رجنی تصریح کرد: مادامی که مردم ایران اسلامی پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشند، به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی، دشمنان نمی توانند به انقلاب آسیبی وارد کنند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با تاکید برضرورت بزرگداشت باشکوه سالروز حماسه ۹ دی و مراسم های بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کشور گفت: بدون تردید و به کوری چشم دشمنان، ملت ایران این ایام را باشکوهتر از قبل برگزار خواهند کرد.

وی به شهادت سیدرضی موسوی و ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المنهدس نیز اشاره کرد و افزود: این عزیزان والامقام و سایر شهدای مدافع حرم، شهیدان دوران دفاع مقدس و امنیت کشور جملگی جریانی از آبشار عظیم ولایت هستند.

حجت الاسلام رجنی با تاکید برضرورت انتقام خون شهیدان سیدرضی و سردار سلیمانی از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، اضافه کرد: زمان و مکان این انتقام سخت را فرزندان این سرزمین که مجاهدین آماده شهادت هستند، مشخص خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم آدمکش اسرائیل بدانند که با شهادت سیدرضی و سردار سلیمانی نه تنها راه آنها بسته نخواهد شد بلکه رعب و ترس شما اضافه خواهد کرد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس