شما اینجا هستید

اقتصادی » اختلال در عرضه بنزین سراسری و مشکل فنی است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها؛سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در همین رابطه گفت: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است. توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

اخلال موقتی جایگاه های سوخت بنزین

وی همچنین گفت: کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

بر پایه این گزارش وزارت نفت نیز اعلام کرد اختلال در جایگاه‌های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.

گفتنی است اختلال در سیستم سوخت رسانی یک کشور می‌تواند منجر به عوارض جدی برای اقتصاد و زندگی روزمره شهروندان شود. کاهش یا قطع امدادهای سوختی ممکن است باعث افزایش قیمت‌ها، کاهش تولید و ایجاد نوسانات ناپایدار در بازارهای مختلف شود. این امر می‌تواند بر روند تولید، حمل و نقل، کشاورزی و صنعت تأثیر منفی بگذارد و در نهایت زندگی روزمره مردم را تحت فشار قرار دهد. عوارض اجتماعی مانند افزایش هزینه‌های زندگی و خشونت احتمالی در جوامع نیز ممکن است ناشی از اختلال در سیستم سوخت رسانی باشند.

منبع : تسنیم نیوز و تیتر خونه

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس