شما اینجا هستید

اجتماعی » نشست صمیمی اصناف با معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در نشست مشترک با اصناف شهرستان گنبدکاووس گفت: اجرایی شدن ۴ پروژه بزرگ  آشوراده ، پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون و ریل شمال و جنوب که سالها جزو مسایل لاینحل استان بود اکنون با تلاشهای استاندار گلستان و با درک مسائل استان با برنامه محوری توانست موجب تحول در استان گلستان خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان گنبدکاووس به گستردگی کارهای انجام شده اشاره کرد و افزود : هنوز موفق به بیان کامل این پروژه ها نشده ایم و برخی تحولات درحال رخ نمایی است که بیان آن موجب امید در دل مردم خواهد شد.
دهرویه اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد و حذف معضل صفوف نانوایی و ساماندهی وضعیت آردو نان اقدامات بسیاری در شهرستان انجام شد. وی تخریب آب بندانها با هدف توزیع متوازن آب به مردم منطقه را از دیگر اقدامات  تحولگرای شهرستان بود.
وی راهبرد و سیاست دولت در عرصه انتخابات، را تحقق ۴ اصل رسام مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل رقابت سلامت و امنیت و مشارکت در انتخابات دانست و با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه به قله نزدیک شده ایم افزود:  نصایح، درایت و شجاعت رهبر معظم انقلاب سبب می‌شود که این کشور از آغاز انقلاب تا به امروز بتواند پر قدرت‌تر از قبل گام بردارد.
دهرویه تصریح کرد: اصناف و بازاریان که همواره در طول انقلاب نقش موثری در رویدادهای انقلاب داشته اند این بار نیز در انتخابات سرنوشت ساز اسفند ماه زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم خواهند کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس