شما اینجا هستید

اخبار گنبد » یادواره شهدای دانشجو معلم گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، دومین مراسم یادواره شهدای دانشجومعلم واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاووس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد میرعلی اکبری، دکتر موسی کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان گلستان ، اسکندری سرپرست واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبد،حجت الاسلام والمسلمین دکتر منادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان استان گلستان،سرهنگ فرامرزی فرمانده بسیج دانشجویی استان گلستان و خانواده معظم شهدا و دانشجو معلمان برگزارشد.

دکتر اسکندری سرپرست واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاووس ضمن عرض سلام و خیرمقدم بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای نسل جوان ضروری است و همچنین تاکید کرد؛ از خودگذشتگی شهدا ،جانبازان ،ایثار گران و هدف و پیام شهدا باید معیار و مبنای زندگی ما با باشد. شهدا نیازی به برگزاری یادواره ندارند اما ما به آنان نیازمندیم و امنیت و آرامش کشورمان مدیون خون شهدا است.

حجت الاسلام میرعلی اکبری نیز ضمن بیان این نکته که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست خطاب به دانشجومعلمان بیان کرد: رسالت معلم در برابر خون شهدای دانشجو معلم این است که باید یاد شهدای دانشجومعلم را در هنگام آموزش به نوگولان این مملکت زنده نگه دارد و ادامه دهنده راه آنان باشد.

ایشان شناخت مکتب شهدا را در همین برگزاری یادواره های شهدا دانست و افزود: عمل به وصیت نامه شهدا مارا به مسیر درست هدایت می کند و موجبات رسیدن به قرب الهی ما را فراهم میسازد و امیدواریم نشر تفکر شهدایی توسط شما دانشجو معلمان به نسل های آینده انقلاب اسلامی انتقال پیدا کند.

لازم به ذکر است مراسم با مداحی کربلایی حسن جعفری و تجلیل و قدردانی از خانواده های شهدای دانشجومعلم واحد دانشگاهی شهید بهشتی گنبدکاوس ادامه یافت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس