شما اینجا هستید

اخبار گنبد » عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، آخوند نوری‌زاد امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس در گفت و گو با ایکنا از گلستان در مورد طوفان الاقصی و اقدامات جبهه مقاومت گفت: براساس آیات شریفه قرآن کریم عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است چرا که آنان فساد و طغیان را به اوج خود رساندند.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس با بیان‌اینکه عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است، تصریح کرد: چشمه کوچکی از این عذاب الهی در طوفان الاقصی با دستان مردم غیور و جنگنده غزه و حماس سرفراز اتفاق افتاد و ضربه مهلکی به آنان زده شد، به گونه‌ای که آنها در سردرگمی قرار دارند.

آخوند نوری‌زاد حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غزه را یک هولوکاست واقعی در جهان دانست و گفت: همه کشورهای اسلامی باید در این شرایط با اتحاد و همدلی کنار هم جمع شده و خواستار مجازات رژیم غاصب صهیونیستی از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر باشند.

وی اظهار کرد: امروز شاهدیم که منطق و موضع‌گیری درست نظام جمهوری اسلامی در مورد فلسطین، برای دنیا آشکار شده و گذشت زمان اثبات کرده‌ است که این موضع‌گیری، یک منطق دقیق و حساب شده و برآمده از فرهنگ قرآن و اهل‌بیت(ع) است.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس با بیان‌اینکه کشورهای اسلامی باید در برابر جنایات رژیم غاصب سکوت نکنند، گفت: امیدواریم با شور، شعور و جنبشی که در کل جهان نه تنها در ایران و جهان اسلام بروز و ظهور کرده است، شاهد وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان و آزادی‌خواهان باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس