شما اینجا هستید

اخبار گنبد » سالن المپیک گنبدکاووس آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر والیبال است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، جمال الدین واحدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: عملیات بهسازی و تعمیرات سالن المپیک گنبدکاووس محل برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان با مشارکت شهرداری و اداره ورزش و جوانان این شهرستان درحال انجام است.

وی اضافه کرد: عملیات تعویض صندلی‌های معیوب و نصب کفپوش استاندارد سالن المپیک برعهده اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و سایر تعمیرات مانند سیستم روشنایی درون و بیرون سالن، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، رختکن تیم‌ها و نقاشی سالن برعهده باشگاه شهرداری بود.

واحدی بابیان اینکه هم اکنون مراحل پایانی بهسازی و تعمیرات سالن المپیک گنبدکاووس درحال انجام است، ادامه داد: این سالن برای بازی روز چهارشنبه ۲ تیم شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه از هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال آماده خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی شهرداری گنبدکاووس بیان داشت: این باشگاه در مجموع حدود ۳۰ میلیارد ریال برای بهسازی و تعمیرات سالن المپیک این شهر هزینه کرده است.

وی افزود: کفپوش جدید سالن المپیک گنبدکاووس که از دارای استاندارد جهانی و مورد تایید فدراسیون والیبال جهان و ایران است، روز گذشته در محل سالن تخلیه شد و عملیات نصب آن طی چند روز آینده انجام می‌شود.

واحدی اضافه کرد: قیمت این کفپوش بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال است که از محل منابع اعتباری ورزش و جوانان گنبدکاووس تامین شده است.

لازم به ذکر است که تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در فصل جدید مسابقات لیگ برتر و از ۲ مسابقه قبلی خود که به ترتیب میهمان «ایفاسرام اردکان و هورسان رامسر» بود، ۲ شکست در کارنامه دارد.

 

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس