شما اینجا هستید

اخبار گنبد » دومین شکست متوالی در هفته دوم برای گنبدی ها رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه به صورت همزمان (ساعت ۱۶) در شهرهای اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد، اردکان و تهران پیگیری شد.

در یکی از این دیدار ها تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس که هفته نخست لیگ برتر والیبال را با شکست مقابل ایفاسرام اردکان پشت سرگذاشته بود در سالن شهید صدر رامسر مهمان هورسان بود که در نهایت این دیدار را به حریف خود واگذار کرد و برای دومین هفته متوالی در شروع لیگ ناکام ماند و نتوانست طعم پیروزی را بچشد.

شاگردان رحمان رئوفی این دیدار را با نتیجه سه بر یک و با امتیازات ۲۴ بر ۲۶ ، ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۶ بر ۲۴ ، ۲۵ بر ۲۲ به حریف خود واگذار کردند تا با توجه به کسب دومین شکست متوالی در شروع رقابت های لیگ برتر والیبال کارشان دشوار گردد.

سال گذشته هم دیدار رفت دو تیم در هفته پنجم و در رامسر برگزار شد که هورسانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

حمید حق‌بین به عنوان نماینده سازمان لیگ و احمد بندری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند و علیرضا قریب و هادی تیموری به ترتیب به عنوان داور اول و داور دوم قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

لازم به ذکر است که تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته سوم لیگ برتر والیبال چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲  و از ساعت ۱۶ در سالن المپیک گنبدکاووس میزبان تیم شهرداری ارومیه خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس