شما اینجا هستید

اخبار گنبد » شهرداری گنبدکاووس مهمان ایفاسرام اردکان خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، جلسه قرعه‌کشی لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور ۱۴۰۲ صبح روز (سه‌شنبه ۲۸ شهریور) با حضور میلاد تقوی مشاور امور اجرایی فدراسیون والیبال، محسن ترابی سرپرست دبیرکلی و رئیس سازمان لیگ، منوچهر پورحسن، محمدحسن خوشدل و حسین پورکاشیان به عنوان نمایندگان سازمان لیگ و نمایندگان ۱۴ باشگاه حاضر در لیگ برتر برگزار شد.

رئیس سازمان لیگ در این جلسه گفت: هدف اصلی همه تیم ملی است و این تیم ۲۰ مهر ماه از مسابقات به تهران بازمی گردد به همین دلیل یکشنبه ۳۰ مهر دور رفت لیگ برتر آغاز می‌شود. سوم دی ماه پایان دور رفت و ۱۳ دی ماه هفته اول دور برگشت است. یکشنبه ۲۰ اسفند قبل از ماه رمضان دور رفت و برگشت لیگ برتر تمام می‌شود و شروع پلی‌آف پنجم فروردین خواهد بود. لیگ های مختلف از جمله روسیه را بررسی و با لژیونرهای مختلف صحبت کردیم و نحوه برگزاری را در کشورهای مختلف مطالعه کردیم و فکر می‌کنم این مدل مناسب باشد.

در انتهای این جلسه، شیوه برگزاری لیگ برتر ۱۴۰۲ به این شکل که هشت تیم به پلی‌آف صعود کنند و چهار تیم انتهایی جدول رفت و برگشت لیگ، مرحله پلی اوت را برگزار کنند، به رای‌گیری گذاشته شد و ۹ تیم به این شیوه برگزاری رای دادند تا مسابقات امسال هم به شیوه سال گذشته برگزار شود.

در ادامه برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز (در یکی از شهرهای هشت تیم راه یافته به پلی‌آف) یا رفت و برگشت به خواست نمایندگان باشگاه‌ها از سوی سازمان لیگ به رای‌گیری گذاشته شد که در ادامه از میان ۱۴ تیم، هشت تیم به شیوه متمرکز رای دادند و قرار شد پیش از مرحله پلی‌آف در خصوص مکان برگزاری این مرحله به صورت متمرکز در تهران یا شهر دیگر تصمیم‌گیری شود.

همچنین برنامه‌ریزی جدول مسابقات براساس رنکینگ و یا قرعه‌کشی از ابتدا بدون در نظر گرفتن رنک یا در نظر گرفتن تیم شهداب یزد به عنوان رنک یک و قرعه‌کشی میان ۱۳ تیم باقی مانده رای‌گیری شد که ۶ تیم به شیوه رنکینگ رای دادند، هفت تیم نظرشان به قرعه‌کشی کامل تیم‌ها بود و یک رای نیز به قرعه کشی میان ۱۳ تیم رای بود. به همین دلیل در انتهای جلسه قرعه‌کشی میان ۱۴ تیم برگزار شد.

۱- ایفاسرام اردکان

۲- مس رفسنجان

۳- فولاد سیرجان ایرانیان

۴- پاس گرگان

۵- گیتی‌پسند اصفهان

۶- سایپا تهران

۷- پیکان تهران

۸- چادر ملو اردکان

۹- شهداب یزد

۱۰- شهرداری ارومیه

۱۱- نیان الکترونیک مشهد

۱۲- هورسان رامسر

۱۳- طبیعت

۱۴- شهرداری گنبد

برنامه هفته اول لیگ برتر ۱۴۰۲ در تاریخ ۳۰ مهر به شرح زیر خواهد بود:

ایفاسرام اردکان – شهرداری گنبد

مس رفسنجان – طبیعت

فولاد سیرجان ایرانیان – هورسان رامسر

پاس گرگان – نیان الکترونیک مشهد

گیتی پسند اصفهان – شهرداری ارومیه

سایپا تهران – شهداب یزد

پیکان تهران – چادر ملو اردکان

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس