شما اینجا هستید

اجتماعی » توزیع بسته نوشت افزار و سبدکالا بین دانش آموزان روستای فیضیه یک انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، در آستانه بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲،هفته دفاع مقدس، آغاز امامت امام زمان (عج)،هفته وحدت و ایام ولادت رسول مهربانی‌ها حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی به رسم هرساله اولین مرحله آئین توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی خود را در بین دانش‌آموزان مدرسه” حاج محمدشهرکی” در روستای فیضیه شهرستان گنبدکاووس آغاز کرد و این کمک‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

حاج محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین استان گلستان توزیع این بسته‌ها را تنها بیاد دانش‌آموزان نیازمند برشمرد و گفت: امید دارم تا این دانش‌آموزان با حمایت‌های مادی و معنوی در سالهای آینده به مدارج عالیه تحصیلی برسند و در جامعه نقش مهمی ایفا کنند.

وی بیان کرد: اگر همه ما در کنار هم دست به دست هم دهیم مطمئنا هیچ نیازمندی در کشور وجود نخواهد داشت و اگر دولتمردان برنامه ریزی صحیح و اصولی در مدیریت داشته‌باشند، شرایط اقتصادی کنونی مردم بسیار بهتر خواهدشد.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس هم در این مراسم در سخنانی با قدردانی از محمد شهرکی در انجام امور خیر بالاخص توزیع نوشت افزار و بسته حمایتی به دانش آموزان نیازمند روستای فیضیه یک گفت: این خیر بزرگوار کشوری که همواره پیشگام در انجام کارهای خیر و دستگیری از نیازمندان است، مایه افتخار برای مردمان این شهرستان می‌باشد.

عراز مراد مغربی قوجق افزود: کمک به تحصیل دانش آموزان و جلوگیری از ترک تحصیل آنها از اقدامات ارزشمند است که سایر نیکوکاران هم می‌توانند به این بخش ورود کنند.

حاج محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در همه فعالیت‌های خیریه پیش‌قدم و ثابت قدم بوده و حمایت از دانش‌آموزان و توزیع کمک‌های مومنانه جز فعالیت‌های همیشگی وی است و در زمان شیوع بیماری کرونا بیش از ۱۶۰هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع کرده‌است‌.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس