شما اینجا هستید

استان گلستان » صدور رایگان پروانه ساختمان در بافت فرسوده شهرهای استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان، مهندس مهدی ملک مدیر کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در دو سال ابتدایی دولت سیزدهم مجموعاً سه هزار و ۴۰۰ پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری استان صادر شده است.

وی افزود: این روند در سال ۱۴۰۲ نیز رشد صعودی داشته و تا کنون ۵۸۴ تسهیلات نوسازی به متقاضیان تخصیص داده شد.

مهندس ملک از صدور رایگان پروانه ساختمانی در دو شهر گرگان و آق قلا خبر داد و گفت: سایر شهرداری ها نیز نسبت به صدور رایگان پروانه و تسهیل ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری اهتمام دارند.

استاندار گلستان نیز در جلسه شورای مسکن استان از رفع موانع موجود در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در جلسات تخصصی سخن گفت و افزود: جلسه فوق العاده شورای هماهنگی بانک‌های استان با محوریت مسکن برگزار می‌شود تا رفع موانع بانکی پیش روی متقاضیان بررسی شود.

دکتر علی محمد زنگانه اظهار کرد: ساماندهی بازار مسکن از تاکیدات رئیس جمهور است که در گلستان با تشکیل تیم‌های نظارتی، اقدامات خوبی در خصوص نظارت بر بازار مسکن انجام شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر و تقدیر از اعضای دبیر خانه کارگروه در سطح ملی، همچنین تصریح کرد: تیم های نظارتی حوزه مسکن که متشکل از بسیج ، اصناف،پلیس اماکن و دستگاه های عضو شورای مسکن استان است تاکنون یک هزار و ۲۳۰ بازدید میدانی را انجام داده‌‌اند.

استاندار گلستان ادامه داد: همچنین طی این بازرسی ها برای ۱۳۶ واحد صنفی پرونده تشکیل شده که اقدامات این کارگروه برای تنظیم بازار املاک استان قابل تقدیر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس