شما اینجا هستید

والیبال » ایران ۰-۳ ژاپن؛قهرمانی آسیا را در خانه از دست دادیم !
گروه : والیبال , ورزش

بالاخره روز موعود فرا رسید و همانطور که از مدتها قبل هم پیشبینی می‌شد، دو تیم ایران و ژاپن توانستند به فینال رقابتهای قهرمانی آسیا راه پیدا کنند. مسابقه‌ای که همه برای شروع آن لحظه شماری می‌کردند.

قابل پیشبینی بود که هم ایران و هم ژاپن با پیروزی برابر همه رقبای خود تقریبا به شکل ساده‌ای راهی فینال مسابقات شوند و همین اتفاق هم رخ داد و دو قدرت بلامنازع قاره آسیا امروز در ارومیه برای رسیدن به جام قهرمانی تلاش کردند اما زور ایران به حریف قدرتمند خود نرسید.

ژاپن که اخیرا در لیگ ملتها دست به کار بزرگی زد و موفق شد مقام سوم مسابقات را از آن خود کند با تیم کاملش به ایران آمد و با بازی فوق العاده‌شان جلوی جو تماشاگران ارومیه‌ای روحیه خود را نباختند و در نهایت جام را بالای سر بردند.

در سمت مقابل تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملتها نتوانست انتظارات را برآورده کند در قهرمانی آسیا متفاوت ظاهر شد اما در فینال حرفی برای گفتن مقابل ژاپن نداشت و در سه ست متوالی قافیه را به سامورایی‌ها باخت.

در پایان بازی طرفداران ارومیه‌ای درحالی که از شکست ایران ناراحت بودند و دقایق قبل از پایان بازی را در سکوت سپری کرده بودند، یکصدا ژاپنی‌ها را تشویق کردند و با تشویق خاص ایسلندی صحنه‌ای جالب را در سالن فینال رقم زدند.

منبع : ورزش ۳

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس