شما اینجا هستید

اخبار گنبد » نشست مدیرمسئول پایگاه خبری گنبدی ها با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری گنبدی ها به همراه اعضای هیئت تحریریه این پایگاه خبری با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس با رضا شجاعی رئیس اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محسن علی پور مدیرمسئول پایگاه خبری گنبدی ها ضمن ارائه گزارشی از شروع فعالیت و روند شکل گیری این پایگاه خبری تحلیلی، خواستار حمایت و همکاری ادارات در گسترش اخبار و اطلاع رسانی دقیق در شهرستان شد.

علی پور همچنین بر نقش آفرینی و تاثیرگذاری این پایگاه خبری در شهرستان اشاره کرد و افزود: با همت اعضای هیئت تحریریه این پایگاه خبری در یکسال گذشته توانستیم بطور میانگین و روزانه حداقل سه خبر تولید کنیم که بیش از نود درصد آن اختصاصی می باشد.

رضا شجاعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس ضمن تشکر از فعالیت های شکل گرفته و تقدیر از اعضای این پایگاه خبری و نیز قدردانی از سال ها فعالیت آنها به نقش سازنده رسانه اشاره کرد و گفت: بسترسازی پاسخگو کردن دستگاه های اداری و اجرایی از رسالت رسانه هاست.

شجاعی با اشاره به این نکته که در شهرستان گنبدکاووس ظرفیت های خوبی در حوزه های فرهنگی، هنری و رسانه ای داریم افزود: تمام تلاش خود را می کنیم تا فعالیت های رسانه های شهرستان حمایت کنیم.

در ادامه این دیدار اعضای پایگاه خبری گنبدی ها با رئیس اداره پیرامون فعالیتها، نحوه عملکرد و نیز برنامه های در دست اجرا به گفتگو پرداختند.

خاطرنشان می شود، این پایگاه خبری فعالیت خود را از ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۲ شروع و در سال ۱۴۰۰ مجوز رسمی به شماره ثبت ۸۹۲۰۰ از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت و هم اکنون نیز کلیه خبرنگاران این پایگاه خبری در خانه مطبوعات استان عضو می باشند و توانسته اند در جشنواره های رسانه ای مختلف افتخار آفرینی کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس