شما اینجا هستید

اخبار گنبد » زنگانه:پرداخت تسهیلات به خبرنگاران گلستان از محل تبصره ۱۶!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها؛استاندار گلستان آقای علی محمد زنگانه در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: قلب حکمرانی سالم، خوب و متعالی رسانه‌ها هستند و باید نقش و جایگاه رسانه‌ها را بیش از پیش درک کنیم.

وی افزود: در حکمرانی خوب و متعالی، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری حرف اول را می‌زند. این پاسخگویی، زمانی اتفاق می‌افتد که خبرنگار مسلط و مطالبه‌گر به نمایندگی از مردم، مدیران را مورد سوال قرار دهد.

زنگانه ادامه داد: ابتدای هر تغییر پذیرش یک اصل قابل قبول ذهن‌ها، فکرها و جان‌ها است. سوال باید منطقی، عالمانه، با رعایت اخلاق حرفه‌ای، به‌دور از تخریب و جهت‌گیری‌های خاص باشد در این شرایط هر مسئولی هم باید پاسخگو باشد.

وی افزود: باید برای تعامل بهتر، سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهیم. در این امر ظرفیت‌سازی و آموزش حرف اول را می‌زند. ما مایل به برگزاری دوره سواد رسانه برای مدیران هستیم. از سوی دیگر باید جلسه‌های آموزشی کارگاهی ویژه اصحاب رسانه هم برگزار شود.

زنگانه ادامه داد: دشمنی‌ها با ما، دیگر از تهاجم، ناتو و شبیخون فرهنگی گذشته و همزمان در محاصره‌های بی‌رحمانه اقتصادی از سوی دشمن هم قرار داریم. آن زمان دفاع مقدس و اینجا دفاع مطهر مطرح است و خبرنگاران افسران این جبهه هستند.

استاندار گلستان با اشاره به برخی مسائل و مشکلات صنفی و معیشتی خبرنگاران اظهارکرد: سعی کردیم از محل تبصره ۱۶ به خبرنگاران تسهیلات پرداخت کنیم که بخشی از خبرنگاران از آن برخوردار شدند و درباره کسانی که جا مانده‌اند نیز پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: همه پروژه‌ها در استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و ضمن طرح این موضوع در شورای اداری، به مناسبت روز خبرنگار این موارد را به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس