شما اینجا هستید

اخبار گنبد » پیام تبریک معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون

🔹رهبر معظم انقلاب اسلامی در آبان ماه سال ۱۳۸۰ فرمودند: اگر زحمات شما [خبرنگارها] نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود؛ شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است.»

🔹بدون تردید خبرنگاران به عنوان پرچمداران روشنگری و آگاهی بخشی، با تلاش و کوشش شبانه روزی در انعکاس وقایع و رویدادها، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان، همواره شایسته تکریم و تحسین اند و بر نقش این سفیران در پویایی بخش های مختلف توسعه از جمله نهاد تعلیم و تربیت جامعه اذعان داریم.

🔹خبرنگاران و عکاسان خبری، حلقه ارتباط بین مردم و مسئولین هستند که با شناخت صحیح نیازهای جامعه و انعکاس حرفه ای اخبار می توانند گامی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین و امید افرینی در جامعه بردارند.

🔹اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان گنبدکاووس تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون این عزیزان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

عراز مراد مغربی قوجق _ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس