شما اینجا هستید

اخبار گنبد » پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

“بسم الله الرحمن الرحیم”

اگر زحمات شما (خبرنگارها) نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ کنید و در اختیار افکار مردم قرار دهید.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی، زنده‌یاد “محمود صارمی” که به‌عنوان روز خبرنگار نیز نامیده شده، یادآور رسالت خطیر ‏خبرنگاران در جامعه؛ خصوصاً در برابر با جنگ نرم دشمنان و خنثی نمودن توطئه‌ها و شبهه افکنی‌های بدخواهان نظام و انقلاب است.

از مهمترین ویژگی خبرنگاران امانت‌داری و راستگویی است همان کسانی که با تأسی از رهنمودهای حکیمانه پیامبر امین و راستگوی اسلام صلی‌الله علیه و آله که فرمودند : “حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس” با نگاه دقیق و موشکافانه به مسائل و داشتن عشق و علاقه به مردم برای توسعه و آبادانی جامعه تلاش می‌نمایند و از بیان احساسات خود در نوشتن خودداری می‌کنند.

دولت مردمی، توجه به افکار عمومی، باور به پاسخگویی و ارتقای شفافیت را از لازمه‌های ایران قوی دانسته و اهالی رسانه را یاور خود در مقابله با سیاه‌نمایی دشمن در فضای مجازی می‌داند.

امروز جهاد تبیین امری اجتناب‌ناپذیر و نقش خبرنگاران و رسانه‌ها در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت می‌باشد، زیرا دشمن با همه قوا به میدان جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه ملت ایران به صحنه آمده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران خبرگزاری‌ها و فعالان فضاهای مجازی شهرستان گنبدکاووس، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روزافزون آنان را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی شهرستان را از درگاه خدا مسالت می‌نمایم.

مهدی_دهرویه_ معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس