شما اینجا هستید

اخبار گنبد » تکمیل پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت در اولویت جذب اعتبار خواهند بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه در جلسه شورای اداری شهرستان که به مناسبت بزرگداشت سالروز اولین نمازجمعه برگزار شد برلزوم برنامه‌ریزی برای حضور بیشتر کارکنان ادارات و نهادها و مدارس در نمازجمعه تاکید کرد.

وی به اولویت‌های تعیین شده در هزینه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در سال جاری هم اشاره کرد و افزود: ضمن اینکه پیگیری جذب اعتبارات مصوبات سفر اول رییس جمهور به گلستان از منابع ملی و استانی باید مورد اهتمام مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس باشد.

وی، صرفه جویی ۵۰ درصدی در اعتبارات هزینه‌ای، صرفه جویی در مصرف انرژی و ممنوعیت استفاده از خودوری دولتی برای مصارف شخصی را مهم دانست و اضافه کرد: مدیران ادارات و نهادهای گنبدکاووس باید هر فصل گزارش مقایسه‌ای از صرفه جویی در اعتبارات هزینه‌ای و مصرف انژی را به فرمانداری ارائه نمایند.

دهرویه همچنین تلاش برای تحقق سند تحول گلستان در افق ۱۴۰۴ را از دیگر اولویت‌های مدیران شهرستان‌ها دانست و گفت: در راستای این سند تحولی، فرمانداری گنبدکاووس با همراهی ادارات و نهادها تاکنون در ۱۲ حوزه برنامه‌های تحولی تدوین کرده است.

فرماندار گنبدکاووس از عدم قطع برق و آب مشترکان خانگی از ابتدای فصل گرما تاکنون خبر داد و از اداره برق این شهرستان خواست برق اداراتی که رعایت الگوی مصرف را نمی‌کنند و دارای کنتور سه فاز هستند، ۲ فاز آنرا قطع کند و یک فاز را نیز جهت استمرار خدمت رسانی به مردم قطع نکنند.

دهرویه  به مساله انتخابات اسفند امسال هم اشاره کرد و بیان داشت: در این  حوزه چهار مسله مهم «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» مدنظر برگزار کنندگان با رعایت اصل بی طرفی قرار دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس