به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس ؛نشست صمیمی اصحاب رسانه شرق استان با مدیران اداره کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان گلستان در سالن مجتمع فرهنگی هنری گنبدکاووس در تاریخ ۷ مرداد ساعت ۹.۳۰ صبح برگزار گردید.
این نشست با تلاوت قرآن و پخش سرود ملی آغار به کار کرد،در ابتدای این نشست آقای شجاعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گنبدکاووس ضمن خوش آمد گویی از حضور ارزشمند خبرنگاران شرق استان و معاونت محترم فرهنگی و رییس گروه رسانه اداره کل تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه آقای قربانی معاون محترم فرهنگی و رسانه ای اداره کل ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شرق استان تقدیر تشکر کرد.
ایشان در ادامه گفتند امسال هم روز خبرنگار همچون سال گذشته سعی داریم با حضور معاونت محترم فرهنگی و رسانه ای و معاونت مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ‌و ارشاد اسلامی در این مراسم دغدغه مندی خبرنگاران انشالله مرتفع کنیم.
جواد قربانی اعلام کرد بیمه خبرنگاران به صورت کامل پیگیری و انجام شده است و هیچ گونه دغدغه ای نیست.
اقای عرب احمدی مسئول خانه مطبوعات استان ضمن تسلیت ایام سوگواری و حضور ارزشمند اصحاب رسانه در این نشست صمیمی ازراه اندازی سامانه ثبت نام و رصد خبرنگاران و بارگذاری مدارک که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اعلام گردیده خبر داد و گفت تمام اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن ثبت نام در سامانه میتوانند مراحل ثبت نام را رصد و پیگیری نمایند.
در ادامه برخی خبرنگاران از مشکلات و مطالبات خود در حوزه کاری خود گفتند و مسئولین مربوطه در پایان به تمامی این در خواست ها جواب داده و قول پیگیری این موضوعات را دادند.

 

 

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس