شما اینجا هستید

اخبار گنبد » صبر فردی و اجتماعی زمینه ساز ظهور خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، حجت الاسلام عالی اظهار کرد: خواهران ممکن است حفظ چادر و برادران کسب روزی حلال برایشان سخت باشد و این یکی از مصادیق بزنگاه، داشتن صبر فردی و اجتماعی برای حفظ ایمان است.

وی بیان کرد، واسطه رزق و فیض اهل بیت هستند به آن شرط که پول پاک باشد. رزقی که از راه اهل بیت نرسد دیگر سعادت و حال خوب برای انسان فراهم نمی کند.

سخنران مراسم دعای ندبه در گنبدکاووس عنوان کرد، دو نقشه ی خطرناک شیطان امروز برای بشر گسترش حرام خواری و حرامزادگی است. فساد اقتصادی و فساد جنسی واقعیتی است که اهل تحقیق، آمار مرکز مطالعات خانواده صادر شده از سازمان ملل نشان را بخوانند که حاکی از افزایش فرزندان نامشروع است.

وی ادامه داد، جامعه مومنین در مقابل نقشه دستگاه ابلیس که می خواهد پیوند و صمیمیت مومنین را از بین ببرد باید صبر اجتماعی داشته باشد. اگر پیوند اجتماعی سست شود کینه و سوءظن ایجاد شده که خصوصا در آخر الزمان اگر مومنین از هم جداشوند دینشان را ازدست خواهند داد.

وی تاکید کرد،مومنین در صبر اجتماعی باید در مقابل نقشه شیطان اعمالشان را بیشتر با جماعت انجام دهند.عنایاتی در جماعت نصیب مومنین خواهد شد و در توصیه های دینی است که جماعت عذاب را دور خواهد کرد.

حجت الاسلام عالی با بیان اینکه اهل بیت پیامبر شاگردان و شیعیانشان را به نحوی تربیت کردند که برای جمع دعا کنند و باهم سازگار باشند بیان کرد: جامعه اسلامی آن زمانی آمادگی ظهور راخواهد داشت که مومنین با هم صمیمی باشند و گره کار یکدیگر را باز کنند و نسبت به یکدیگر صبر اجتماعی داشته باشند.

وی مرحله دوم صبر اجتماعی بعد از صبر مومنین با یکدیگر را صبر برابردشمنان دانست و افزود: مملکت ما ۴۰ سال است برای زمینه سازی ظهور پرچم جهانی بلند کرده است و شما می خواهید شیطان با تمام لشکرش مقابل ما نباشند.

وی ادامه داد، نباید با چند بی حجابی و چند فساد ناامید بشویم که همه چیز از دست رفت. علاوه بر تلاش مسئولین مردم هم باید صبر اجتماعی خود رابرای رسیدن به اهدف مقدس بالا ببرند.

حجت الاسلام عالی خاطر نشان کرد،باحضور ولایت فقیه و نبود امام معصوم ملت ایران بالای ۴۰ سال استقامت داشت که هیچ ملتی در طول تاریخ این مقدار بر حفظ آرمانهایش استقامت نکرده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس