شما اینجا هستید

اخبار گنبد » گنبدکاووس نباید کمبود مرغ را حس کند

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاس در کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: نیاز شهرستان گنبدکاووس مصرف ۲۰ تن مرغ درماه است که با ناهماهنگی های صورت گرفته درکشتارگاهها برش استانی شهرستان نیز تامین نمی‌شود و صاحبان فروشگاهها مرغ گنبدکاووس مجبور به تامین مرغ از سطح فروشگاههای گرگان و عرضه با قیمت بالاتری شده اند و این در حالی است که این شهرستان با وجود قطب تولید طیور به دلیل نقص در زنجیره تولید و کمبود کشتارگاه از تامین مرغ مورد نیاز بازمانده است.
مهدی دهرویه با تأکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا تامین مرغ از طریق زنجیره دچار مشکل نشود یادآور شد: با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز بالا رفته و مصرف به سمت مرغ رفته است بنابراین لازم است مرغ مورد نیاز شهرستان با قیمت مصوب تامین شود.

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: شهرستان گنبدکاووس به عنوان بزرگترین تولید کننده مرغ استان نباید کمبود مرغ را حس کند.
حسینعلی ایزد افزود: اخذ سهمیه برش استانی مرغ پابرجاست و علاوه برآن کمبود سهمیه گنبدکاووس از شرکتهای ویتامین و گلند تامین خواهد شد و طی دستور قضایی متولیان امر باید به تامین مرغ مورد نیاز شهرستان بپردازند.
وی یادآور شد: جهادکشاورزی موظف است نسبت به تامین مرغ با همکاری اتحادیه مرغداران اقدام کند و عامل قطعه کار ویتامین برای مصارف رستورانها و مراسمات معرفی شده و ادارات صمت، جهادکشاورزی، تعزیرات و اتحادیه نسبت به اجرای بندهای مصوب اعلام کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس