شما اینجا هستید

اجتماعی » اردوی جهادی آستان قدس رضوی در گنبدکاووس بر پا خواهد شد
نویسنده : محسن علی پور

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، مهدی دهرویه با اعلام خبر فوق افزود:۸ پزشک متشکل از ۴ پزشک عمومی و ۴ متخصص و فوق تخصص مغزو اعضاب ، ارتوپد، کار ویزیت بیماران را در این کاروان انجام می دهند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس افزود: در این طرح جمعی از نیروهای پزشکی و کادر درمان این کانون در قالب اردوهای جهادی سلامت به مردم مناطق کمتر برخوردار شهرستان گنبدکاووس خدمت رسانی می‌کنند و بیماران از خدماتی همچون پایش سلامت، غربالگری لازم و داروی رایگان متناسب با بیماری خود نیز بهره مند می‌شوند.

وی با تاکید بر هماهنگی همه دستگاها در برپایی این اردوی جهادی گفت: شناسایی بیماران توسط بهزیستی و کمیته امداد و فراخوان فرد محور توسط بخشداریهاانجام خواهد شد و اقدامات اولیه درمان توسط پزشکان انجام می شود و بیمارانی که نیاز به جراحی داشته باشند با حمایت به مراکز درمانی تخصصی تر ارجاع داده خواهند شد.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اجرای طرح حضور خادمیاران پزشکی رضوی را با توجه به محرومیت بیماران ، خدمتی تاثیر گذار برای مردم کم برخوردار عنوان کرد که در قالب تیمی از خادمین سلامت و افتخاری بیماران  شناسایی شده را به صورت رایگان ویزیت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی با بیان اینکه  ظرفیت پزشکی بیمارستانهای شهرستان در آماده باش کامل باشد به تامین هزینه درمان و بستری بیماران توسط خیران اشاره و افزود: خوب است که این طرح در شهرستان تکرار شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس