شما اینجا هستید

اقتصادی » شرایط ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۲ در شعب بانک های گلستان اعلام شد

هدف اصلی این تسهیلات، زنان سرپرست خانوار، حقوق‌بگیران، کارگران، مستمری‌بگیران و بازنشستگان هستند و در اولویت پرداخت این وام قرار دارند. خانواده‌های ۵ نفره، خانه‌اولی‌ها و کسانی که امسال ازدواج کرده‌اند، نیز می‌توانند برای وام ودیعه مسکن اقدام کنند. البته بهتر است ابتدا شرایط جدید وام ودیعه مسکن مستاجران را بخوانید.

پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران از سال گذشته آغاز شده است و در همان بازه نیز حدود ۹۲۰ هزار سرپرست خانوار، برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ اقدام کردند. میزان این وام در سال ۱۴۰۲ برای استان تهران، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است؛ مبلغ اقساط و همچنین نحوه بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی آن و سقف پرداخت پنج ساله محاسبه خواهد شد. اما چگونه می‌توان برای دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرد؟

متقاضیان برای دریافت و ثبت‌نام وام ودیعه مسکن مستاجران ۱۴۰۲ لازم است که ابتدا، شرایط ثبت‌نام این وام را در مرحله اول و دوم داشته باشند و سپس مراحل آن را در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن به نشانی اینترنتی https://saman.mrud.ir/ انجام دهند. افراد برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن مستاجران نخست باید وارد سایت https://saman.mrud.ir/شوند، سپس گزینه ثبت‌نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب کنند. پیگیری وام ودیعه مسکن در مرحله دوم هم از طریق همین آدرس انجام می‌شود.

برای آموزش کامل ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن کلیک کنید!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس