شما اینجا هستید

استان گلستان » اجرای نهضت ملی مسکن موضوعی جدی در ارزیابی مدیران است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، علی‌محمد زنگانه عصر امروز در جلسه شورای مسکن استان گلستان اظهار کرد: اجرای کامل نهضت ملی مسکن یکی از مسائل بسیار مهم در استان گلستان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همت جهادی مدیران مرتبط با حوزه مسکن در استان گلستان و در یک وحدت و یکپارچگی مثال زدنی، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای استان گلستان رقم خورده است.

استاندار گلستان با تقدیر از بانک‌ها در همراهی انجام شده برای اجرای نهضت ملی مسکن در استان گلستان تاکید کرد: مدیران بانک‌ها با افزایش نظارت و دقت در پرداخت تسهیلات و کوتاه‌تر شدن زمان پرداخت تسهیلات به هرچه بهتر اجرا شدن این طرح در استان گلستان کمک کنند.

زنگانه افزود: جلسه بعدی شورای هماهنگی بانک‌های استان با موضوع نهضت ملی مسکنهرچه سریعتر برگزار شود تا به صورت تخصصی و ویژه برای این طرح مهم هماهنگی بهتر شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: روحیه ائتلافی در ساخت مسکن روستایی در نهضت ملی مسکن در استان گلستان باید در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد و به عنوان الگو برای سایر دستگاه‌ها در اجرای موضوعات مختلف باشد.

استاندار گلستان تاکید کرد: مسکن یکی از محورهای بسیار‌ جدی ما در ارزیابی مدیران است و بدون شک مدیرانی که در این بخش عملکرد مطلوبی نداشته باشند نمره خوبی برای ادامه مسوولیت دریافت نخواهند کرد.

زنگانه گفت: تمامی مدیران در بخش‌های مختلف در استان گلستان مورد ارزیابی دائمی قرار می‌گیرند و هر مدیری که در ارزیابی‌ها و عملکرد نمره قابل قبول بدست نیاورد به طور قطع نمی‌تواند در آن مسوولیت مفید باشد.

وی گفت: برنامه‌ریزی و چشم‌انداز استان این است که استان گلستان باید جزء پنج استان برتر در شاخص‌های اجرای نهضت ملی مسکن قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس