شما اینجا هستید

آموزش و پرورش » خوابگاه دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس جانمایی می‌شود‌

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیر دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با حضور معاون سیاسی و اجتمائی و رییس آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: برای رفع کمبود فضای آموزشی و رفاهی واحد دانشگاهی فرهنگیان فضاهای آموزشی و خوابگاهی پیش بینی شده که درصورت تایید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مهدی دهرویه با تاکید برضرورت رفع کمبود فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان گفت: تا احداث ساختمان جدید  دانشجویان به یکی از اماکن پیشنهادی آموزش و پرورش که اعلام شده نقل مکان می‌کنند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس با کمبود کلاس درس و ساختمان خوابگاهی مواجه است که با دستور فرماندار ویژه این کمبود رفع خواهد شد.

موسی کیخا اضافه کرد: ساختمان‌های آموزشی و رفاهی فعلی دانشگاه فرهنگیان گلستان بویژه در گنبدکاووس قدمت بالایی دارند و باید همه کمک کنند تا کمبودهای این مرکز آموزش عالی برطرف و توسعه یابد.

وی بابیان اینکه  اکنون گنبدکاووس با کمبود ۵۰۰ معلم مواجه است که این رقم در سالهای آینده افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: در صورت توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی پردیس‌های این مرکز آموزش عالی می‌توان ظرفیت بیشتری از فرزندان را برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری جذب کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس