شما اینجا هستید

اجتماعی » دهه فجر بهترین فرصت برای بیان خدمات گسترده نظام است

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها، حجت الاسلام محمود ترابی در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی گنبدکاووس اظهارداشت: لازم است تا در این دهه بار دیگر فداکاری و از خودگذشتگی مردم، شهدا و امام خمینی(ره) برای پیروزی انقلاب اسلامی در کنار دستاوردهای دستگاه‌های حاکمیتی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی بازگو شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اراده خداوند با محوریت حمایت از مستضعفان عالم بر مبنای گفتمان امام راحل دارد و فعالان عرصه انقلاب استمرار بخش راه انبیا و اولیای الهی هستند.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: در دورانی که جامعه در چنبره ظلم و جور طاغوت و طاغوتیان قرار داشت، انقلاب اسلامی به پیشگامی امام راحل به عنوان چراغ راه مقابله با وضعیت موجود و رسیدن به آینده‌ای روشن در مسیر موفقیت، رشد و شکوفایی کشور شکل گرفت.

حجت الاسلام ترابی بیان کرد: گفتمانی که امام خمینی(ره) با محوریت حمایت از مستضعفان عالم مطرح کرد مربوط به گروه و مرام خاصی نیست و تمام عالمیان می‌توانند با تمسک جستن به آن پرچم مبارزه با طاغوت و استکبار ستیزی را به اهتزاز درآورند.

وی افزود: در دورانی که دنیا مجلس ختم برای معنویت گرفته بود، با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گسترش گفتمان امام راحل به کشورهای مختلف دنیا بار دیگر شاهد تقویت روحیه امید در دل مظلومان عالم شدیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس