شما اینجا هستید

پیشنهاد ما » نصب شبرنگ روی شترها در «آق آباد» گنبدکاووس

به گزارش پایگاه خبری گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری ایسنا، اصغر نودهی با اشاره به وقوع تصادفات و سانحات جاده ای در محورهای مواصلاتی دهستان آق آباد شهرستان گنبدکاووس به ویژه در روستای مرکزی این دهستان، اظهار کرد: جلسات کارشناسی بسیاری پیرامون علت های وقوع این سوانح که تلفات بسیار زیاد انسانی اعم از جراحت و فوت راکبان خودروها را به همراه داشته است برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه پس از افزایش تعداد تصادفات جاده ای خودرو با شتر در شب و برجای گذاشتن مصدومین و تلفات انسانی و دامی و از طرفی درگیر شدن دستگاه های امدادی برای امدادرسانی آن در اندیشه راهکار برای این موضوع برآمدیم، افزود: پیشنهاد ما نصب شبرنگ شب نما بر روی شترهای این منطقه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس با تقدیر از همراهی مدیران و پذیرش پیشنهاد این نهاد، خاطرنشان کرد: با همکاری دهیاری و خانه هلال روستا، بر روی گردن و پاهای ۲۲ نفر شتر شبرنگ شب نما نصب شد.

نودهی با اشاره به اینکه تلاش ما این است که در کنار اقدامات امدادی در راستای پیشگیری از وقوع سوانح نیز گامهایی برداریم، اضافه کرد: از همه نخبگان و فرهیختگان شهرستان تقاضا داریم در این راستا با ارائه پیشنهادات خود به ما کمک کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس