شما اینجا هستید

تیتر1 » به دنبال تیم داری شهرداری گنبد در لیگ والیبال نشسته هستیم

به گزارش گنبدی ها در نشست صمیمی که امروز با حضور منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس،اعضای شورای شهرگنبدکاووس،ایمری دبیر هیئت جانبازان و معلولین شهرستان، فرشید عاشوری سرمربی تیم والیبال نشسته گنبد و رئیس هیئت جانبازان و معلولین،شیخ پور نماینده اداره ورزش و جوانان و تعدادی از اصحاب رسانه برگزار شد پیرامون تیم داری شهرداری گنبد در لیگ والیبال نشسته کشور بحث و تبادل نظر شد.

فرشید عاشوری در رابطه با نشست امروز به خبرنگار ما گفت: درخواست ما این است که همچون دوسال گذشته که مجموعه شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس از والیبال نشسته حمایت کردند امسال نیز از ما حمایت کنند و به دنبال آن هستیم تا امسال زودتر تیم را ببندیم تا با برنامه ای خوب بتوانیم شهر گنبد را روی سکو ببریم.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبد در ادامه افزود، گنبد ظرفیت زیادی در والیبال نشسته دارد و اگر از نظر مالی حمایت شویم و بودجه خوبی به تیم تزریق شود این امکان را داریم با جذب تمام بازیکن های بومی و جذب چند بازیکن غیربومی خوب برروی سکو قرار بگیریم.

وی همچنین بیان کرد، خواسته و توقع ما امسال این است که به اندازه قرارداد یک بازیکن والیبال ایستاده برای ما بودجه درنظر بگیرند تا با خیال راحت از الان تیم را ببندیم تا بازیکن های بومی مان به تیم های دیگر نروند.

عاشوری در ادامه در رابطه با بودجه سال گذشته تیم والیبال نشسته شهرداری گنبد بیان کرد، پارسال ۲۰۰ میلیون تومان مجموعه شهرداری از ما حمایت کرد و ما توانستیم با بخشی ازهمین مبلغ میزبانی مرحله دوم مسابقات لیگ والیبال نشسته کشور را در گنبد داشته باشیم که به خوبی برگزار شد و بسیار راضی کننده بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گنبد تنها تیم صد درصد بومی فصل قبل بود بیان کرد، توانستیم در پایان فصل گذشته در رتبه چهارم جدول قرار بگیریم و دوبازیکن ملی پوش نیز داشته باشیم که یکی از آنها به نام محمد نعمتی قطعا و اگر مسابقات برگزار شود به پارالمپیک توکیو اعزام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به قول مساعدت و همکاری شهرداری و مجموعه شورای شهر گنبد و آمادگی برای تیم داری در فصل پیشرو از فرماندار شهرستان نیز درخواست کرد همچون سال های گذشته از لایحه تیمداری شهرداری گنبد در لیگ والیبال نشسته حمایت کند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس