شما اینجا هستید

اجتماعی » کمک خیر گنبدی برای زلزله زدگان سی سخت ارسال شد

به گزارش گنبدی ها و به نقل از ایرنا، رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس در مراسم ارسال این کمک‌ها گفت: این اقلام با ۲ دستگاه کامیون متعلق به این جمعیت راهی مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

اصغر نودهی همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر برای جمع آوری کمک نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران گنبدکاووس خبر داد و گفت: علاقمندان می‌توانند کمک‌های کالایی (پتو، مواد غذایی و بهداشتی) خود را به این جمعیت تحویل داده و کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸ به نام جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد واریز کنند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات خداپسندانه محمد شهرکی در ارسال کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت گفت که این نیکوکار گنبدی از هیچ کمکی به نیازمندان به‌ویژه حادثه‌دیدگان بلایای طبیعی دریغ نمی‌کند.

عبدالقدیر کریمی افزود: کمک‌ به حادثه دیدگان بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در استان‌های مختلف کشور و کمک به نیازمندان، راه‌اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۳۱ استان، مدرسه سازی و احداث خانه بهداشت، خرید تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی در شرایط کرونایی برای مراکز درمانی گلستان و نیز کمک به راه‌اندازی آنژیوگرافی این شهرستان و تکمیل ساختمان مرکز جامع سرطان به ۲۰ تخت آی‌سی‌یو بخشی از اقدامات خداپسندانه نیکوکار گنبدی است.

محمد شهرکی نیکوکار گنبدی در سخنانی کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت را یک وظیفه اخلاقی و انسانی دانست و با اشاره به سرمای شدید زمستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مردم خواست با کمک‌های خود شرایط را برای بازگشت دوباره زلزله‌زدگان به زندگی عادی فراهم نمایند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب هفته گذشته، ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و بر اثر آن ۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس