شما اینجا هستید

تیتر1 » هفته هجدهم لیگ برتر والیبال| شکست شهرداری گنبد مقابل سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال امروز با دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد آغاز شد.

طلایی‌پوشان در دور رفت ‌و در یک بازی نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد شکست خورده بود و در دیدار امروز برای گرفتن انتقام بازی رفت به میدان رفت.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در سپاهان دست اول بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند؛ دست دوم این بازی نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود سپاهان به پایان رسید.

در دست سوم اما شهرداری گنبد بازی بهتری نسبت به سپاهان انجام داد و موفق شد این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ با پیروزی پشت سر بگذارد و بازی را به دست چهارم بکشاند.

در دست چهارم بازی خیلی حساس و متعادل پیش رفت اما در امتیازهای پایانی سپاهان عملکرد بهتری داشت و با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این دست را برنده شد؛ به این ترتیب این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

مجتبی میرزاجانپور بازیکن ملی‌پوش سپاهان که حدود ۲ ماه پیش با مصدومیت شدیدی مواجه شد همچنان در دوران نقاهت به سر می‌برد و این دیدار را از روی سکوها تماشا کرد.

سپاهان با کسب پیروزی در این دیدار به سیزدهمین برد خود در لیگ برتر دست پیدا کرد و جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کرد؛ شهرداری گنبد نیز با ۵ برد در رده دهم جدول قرار دارد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری این دیدار کلیک کنید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس