شما اینجا هستید

اجتماعی » نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها، این مراسم با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی، امام جمعه گنبدکاووس،دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به نقل از ایرنا، غلامرضا منتظری در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای ۱۲ دی سال ۵۷ گنبدکاووس اظهار داشت: اخلاص، بصیرت و ولایتمداری سه شاخصه مهم مکتب سردار سلیمانی است که نیاز داریم این ویژگی‌ها برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم مورد توجه و عمل مدیران و مسوولان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با خدا معامله کرده بود، به سنت‌های الهی باور داشت و فقط در راه رضای خدا گام بر می‌داشت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت که سردار حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمن استکبار ستیز و سازش ناپذیر بود و توانست بخش‌های پراکنده مقاومت در منطقه را به هم پیوند زده و جبهه مقاومت علیه استکبار را ساماندهی کند.

منتظری افزود: انتقام خون شهید سلیمانی از عاملان ترور فرمانده سپاه قدس گرفته خواهد شد و اخراج آمریکا از منطقه بخشی از انتقام خون این شهید بزرگ است.

همچنین سرهنگ رمضانعلی قاسم پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در این مراسم با تبریک و تسلیت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: بصیرت داشتن و پشتیبان ولایت بودن مهمترین پیام و خواسته شهیدان از مسوولان و مردم است.

قبل از این مراسم و باحضور نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه، مسوولان، علما و روحانیون شیعه و اهل سنت و خانواده معظم شاهد این شهرستان، مزار گلزار شهیدان در امامزاده یحیی بن زید (ع) عطرافشانی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس