شما اینجا هستید

تیتر1 » لبیک شرق‌ گلستان به ندای رهبری/ رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در گنبدکاووس
گروه : تیتر1 , گفتگو

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی باقریان با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب محور اصلی و اساسی کشور و نظام اسلامی‌مان را حضور جوان در همه عرصه‌های برای تحقق نهایی پیشرفت، آبادانی و در نهایت ساختن تمدن نوین اعلام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه به همین منظور جوانان گنبدی در قالب پویش سمن‌های جوانان در عرصه مبارزه با کرونا نیز وارد صحنه شدند، افزود: جوانان شهرستان گنبدکاووس در سال گذشته و در بحبوحه سیل استان گلستان نیز به خوبی در کنار مردم و دولت قرار گرفته و به مردم خدمت کردند.

دبیر موسسه آوای جوانان پویا با تاکید بر اینکه تشکیل پویش همدلی سمن‌های جوانان با هدف مقابله جدی و عملیاتی جوانان شهرستان گنبدکاووس با ویروس کرونا و کاهش آلام اجتماعی آن بود، ادامه داد: اقدامات بسیار خوب و موثری در این حوزه صورت گرفت که در رسانه‌های مختلف نیز منعکس شد.

باقریان با اشاره به اینکه در روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب بار دیگر خط مشی کلی را برای همه آحاد جامعه از جمله جوانان مشخص کردند، گفت: به همین دلیل اعضای پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس که در روزهای گذشته در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مشاوره، اقتصادی، دوخت ماسک، کمپین بخشش اجاره‌ها، تقدیر از کادر درمانی، حوزه آموزشی و ضدعفونی فعال بود در لبیک به ندای رهبری تمام همت خود را معطوف به کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه جوانان سمن‌های گنبدکاووس از امروز رزمایش بزرگ مواسات و همدلی را در این شهرستان راه‌اندازی کرده‌اند، تصریح کرد: در این مسیر قصد داریم تعداد ۵ هزار بسته معیشتی و سبد کالا را به نیازمندان عزیز و کارگران بیکار شده به دلیل شیوع بیماری کرونا برسانیم.

عضو پویش همدلی سمن‌های گنبدکاووس با تقدیر از حضور پررنگ خیرین، گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی مختلف گنبدکاووس برای مبارزه با کرونا، تاکید کرد: اقدامات همدلانه و پرشور مردم گنبدکاووس برای مقابله با این بیماری در نوع خود بی‌نظیر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس