شما اینجا هستید

علمی » توزیع بسته‌های بهداشتی عیدانه در مناطق حاشیه‌نشین گنبدکاووس
گروه : علمی

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری فارس، صالح محبی با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس هر ساله در ایام مختلف از جمله ماه مبارک رمضان، عید نوروز و ابتدای سال تحصیلی براساس نیت واقفان محترم اقدام به توزیع بسته‌های مختلف پوشاک، تغذیه و … می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز مطابق هر ساله در ایام نوروز تصمیم به توزیع این بسته‌ها گرفتیم.

وی با بیان اینکه تفاوت محسوس سال جاری با سال‌های گذشته وقوع و شیوع بیماری کرونا بود، افزود: به همین دلیل تلاش کردیم امسال در بسته‌های خود با هماهنگی صورت گرفته با خیران محترم اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را به بسته‌های غذایی اضافه کردیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه با همکاری سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس این اقلام را بسته‌بندی و آنها را در محلات حاشیه‌نشین توزیع کردیم، خاطرنشان کرد: اعضای سمن‌های جوان شهرستان گنبدکاووس این بسته‌ها را در محلات کمتر برخوردار طرح شهید شوشتری توزیع کرده‌اند.

محبی با اشاره به اینکه تلاش خواهیم کرد تا در حوزه فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی نیز در کنار جوانان و مجموعه‌های مردمی اقداماتی را انجام دهیم، اضافه کرد: از رسانه‌ها و مطبوعات نیز که در این مسیر ما را یاری می‌کنند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس