شما اینجا هستید

اقتصادی » راه اندازی کمپین «بخشش اجاره بها» در گنبد/ چهارشنبه سوری ممنوع شد

به گزارش گنبدی ها و به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالقدیر کریمی پیش از ظهر شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: تلاش ما در گنبدکاووس متمرکز بر اراده جمعی است و سعی می‌کنیم تا مردم از منازل خود خارج نشوند زیرا هفته حساسی را پیش رو داریم.

وی افزود: اگر مردم نسبت به کمپین در خانه ماندن بی تفاوت باشند، شیوع بیماری گسترش یافته و ما دیرتر به روال عادی خود بازخواهیم گشت.

کریمی ادامه داد: تقاضای ما از مردم گنبدکاووس و اینچه برون و یا افرادی که شهر گنبد را برای مراجعات خود انتخاب می‌کنند این است که جز در حد ضرورت از منزل خارج نشوند.

وی بیان کرد: اطمینان دارم که اگر این هفته را مدیریت کنیم در هفته‌های آغازین سال جدید شرایط بهتری خواهیم داشت.

کریمی از ادامه دار بودن ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی در شهرها و روستاها با همکاری نیروهای مردمی و جهادی خبرداد و گفت: بسته‌های بهداشتی و بروشورهای آموزشی در بین مردم توزیع شده است.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به چهارشنبه آخر سال، گفت: برپایی چهارشنبه سوری می‌تواند شرایط را سخت کند لذا برای پیشگیری از هر حادثه امیدواریم مردم از منازل خود خارج نشوند.

کریمی بیان کرد: در گنبدکاووس از ظرفیت خیران برای تهیه تجهیزات بیمارستانی استفاده شده و سمن‌ها و جوان‌ها هم پیشقدم در مقابله با کرونا هستند.

وی از راه اندازی فروشگاه مجازی و کمپین بخشش اجاره‌ها در این شهرستان خبرداد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی گنبدی ها | جامع ترین وب سایت خبری شهرستان گنبدکاووس